
🥋NK -15 Teams in Nijmegen🥋
Met een vol combinatieteam hadden we ons geplaatst.
Ons team:
-38: Bram (BOG), Teun (JC Helden)
-42: Benjamin (BOG), Finn (Kawa No Mura)
-46: Ivar (Judo Kintsugi)
-50: Jenayo (2Move Belfeld)
-55: Mason (JC Reuver)
-60: Ruben (JC Reuver), Jules (JC Helden)
+60: Joes (JC Reuver)
De eerste ronde loten we helaas de latere nederlands kampioen Topjudo Amsterdam, deze verloren we met 6-1.
In de herkansing verloren we helaas heel close van Topjudo Brabant met 4-3…
Hier lagen flinke kansen dus enorm balen dat we niet door konden in de herkansingen.
Komend weekend nog Venray en dan een welverdiende zomerbreak wat betreft wedstrijden