WE GAAN (DEELS) weer starten!

Beste Jeugd en jongere Judoka’s,logo jcr

We gaan starten en hebben er ontzettend veel zin in! In samenspraak met de gemeente Beesel en veiligheidsregio zijn we tot passend protocol gekomen. Hiermee borgen we naleving van de veiligheidsvoorschriften en jullie kunnen lekker sporten.

Wat gaan we doen?
We gaan Judo specifieke trainingen doen, bovenal lekker samen zweten!

De trainingen zijn volledig op judo gericht, in de buitenlucht en gaan altijd door. Ook in geval van regen.
Wat doe je aan en wat neem je mee?
Om goed mee te kunnen doen draag je een goed zittend trainings- of joggingpak, t-shirt met deugdelijke sportschoenen. Geen sierraden, make-up enz. In een sporttas (met plastic tas i.g.v. regen) neem je mee je judojasje en band + een bidon gevuld met water. Plak met tape of een pleister je naam in je Judogi. Doe daarnaast een briefje met naam en (bereikbaar) telefoonnummer in de tas zodat we in geval van een calamiteit contact met je ouders op kunnen nemen.
Ga vlak voor je vertrekt thuis naar het toilet! Deze blijven namelijk gesloten.

Groepsindeling
Start 18:00 uur (tot 12 jaar) zaterdaggroepen 1 & 2
Start 19:00 uur (tot 12 jaar) zaterdaggroep 3
+ judoka’s donderdag groep 1
Start 20:00 uur (12 en ouder) zaterdag groep 3 + 4
+ volgende judoka’s Dirk, Ivanne, Rik, Timo, Zoe

Bij de indeling gaat de indeling in de reguliere donderdag groep voor op de indeling van de zaterdaggroep. Voorbeeld ben je jonger dan 12 en judo je op zaterdag in groep 2, maar traint (normaal) ook op donderdag dan start je om 19:00.

Start op 30 April eenmalig bij het Anker (JN) in Offerbeek
We gaan starten op het terrein achter groepsgebouw ’t Anker van Jong Nederland in Offenbeek aan de Annastraat 27.
Vanaf 7 Mei wekelijks op Sportpark Dijckerhof
Na de start gaan we op een van de voetbalvelden van VV Reuver trainen op sportpark Dijckerhof. Het park is te betreden via de ingang ter hoogte van de parkeerplaats aan de St. Jozefweg (85).

Brengen en halen
U kunt uw judoka(’s) brengen en ophalen, uiteraard mogen ze ook zelfstandig komen. Je mag niet eerder dan 10 minuten voor de les aanwezig zijn en moet ook binnen 10 minuten na de training weer weg zijn.
Op 30 April kunt u hierbij met de auto gebruik maken van de ruimte in de straat en bij de naastgelegen school.
Vanaf 7 Mei kunt u gebruik maken van het parkeerterrein naast sportpark Dijckerhof. Hou hierbij altijd de afstands- en hygiëne regels die n.a.v. het Covid-19 virus zijn ingesteld strikt in acht. U brengt de judoka, daar nemen wij het van u over.

Geen kijkers en bezoekers tijdens de Les
We weten dat ouders onze vereniging en de judoka’s een warm hart toe dragen. Het is tijdens de training echter niet toegestaan bij de les of op het terrein aanwezig te blijven.

Trainers en bereikbaarheid tijdens de training
Trainer Cor Bosman zal de lessen geven en is bereikbaar via 06-3001 9960 als back up is ondergetekende opgesteld en bereikbaar via 06-10890548. Dit team wordt voorlopig aangevuld met dojo-assistent Esmeralda Puts.

Aanvullende communicatie
Ondanks dat we hebben getracht in alles te voorzien zullen we gegarandeerd tegen praktische zaken aanlopen, die lossen we op! Hierover communiceren we z.s.m. via www.judoclubreuver.nl en onze Facebook pagina.
Gezondheid voor alles
Je mag alleen aan de judo (specifieke) training deelnemen als je volledig gezond bent. Is er twijfel bij een van de trainers dan kan de toegang ontzegd worden. Hiermee doen we recht aan het ‘Jita Kyoei’ een waarde die al zou oud is als het ontstaan van het Judo en zoveel betekend als ‘wederzijds voorspoed voor jezelf en anderen in harmonie met de omgeving waarin je leeft’.

Namens Bestuur en trainers
Jhon Ramaekers