Hervatten trainingen leden > 18 Jaar.

Beste leden,

Inmiddels zijn we alweer 2 weken judosopecifiek aan het trainen. Het is heel fijn om weer samen met judo bezig te zijn en we kijken er ook naar uit om logo jcronze leden vanaf 18 jaar weer te mogen begroeten!

Bedankt!
Dank aan zowel het beheer van Jong Nederland groepsgebouw ’t Anker en sportpark Dijckerhof voor het beschikbaar stellen van buitenruimte.

Judoka’s vanaf 18 jaar.

Donderdag 14 mei kunnen ook judoka’s vanaf 18 jaar deelnemen aan de training die start om 20:00 uur o.l.v. Cor Bosman. Doe goede buitenschoenen en sportkleding aan, neem je judopak, je band en een bidon water mee, je hebt het nodig.

Ladies Do-Fit vanaf 18 jaar
Ook de dames Do-Fit groep gaan weer starten, deze week op donderdag 14 mei om 20:00 uur op Sportpark Dijckerhof. De dag en locatie voor de volgende work-outs communiceren we nog.

Indeling Judo groepen vanaf 28 mei
We zijn gestart in de huidige groepssamenstelling. Voor een betere verdeling en aansluiting op ieders individuele mogelijkheden gaan we de judoka’s herverdelen m.i.v. de training op 28 mei. Hierdoor kunnen kleine verschuivingen ontstaan in de lestijden. Hierover informeren we jullie uiterlijk dinsdag 26 mei via e-mail, www.judoclubreuver.nl en/of Facebook.

Hemelvaartsdag geen trainingen
Tijdens Hemelvaartsdag op Donderdag 21 Mei zijn er geen trainingen.

Veilig samen sporten
Neem de veiligheidspunten goed in acht;
- had je de afgelopen 24 uur klachten, kom niet naar de training
- was goed (>20 seconden) je handen voordat je naar de training komt
- kom zoveel mogelijk zelf naar het sportpark
- hou het brengen en halen kort (en hou hierbij 1,5 meter afstand)
- ga thuis naar het toilet, op het sportpark zijn de toiletten gesloten
- wacht (buiten het hek) samen tot je wordt opgehaald om de training te starten
- neem zelf een bidon met water mee
Voor het volledig en uitgebreide protocol en de richtlijnen zie: https://nocnsf.nl/sportprotocol

Zijn er vragen? stel ze gerust via een van de trainers of bestuursleden. Voor nu alvast heel veel plezier en zweetdruppels bij het sporten!

Met sportieve groet,
Jhon Ramaekers