Start seizoen 2021-2022

logo jcr

De vakantie zit er bijna op, daarom willen we u graag informeren over de start van het nieuwe seizoen en enkele andere zaken.

Zaterdag: JUDO-lessen (vanaf 4-9):
Je start in de groep waarin je het laatst gejudood hebt. Indien nodig zullen onze trainers op korte termijn bijsturen. Uiteraard rekening houdend met ieders fysieke en motorische mogelijkheden. Heb je vooraf een vraag stuur dan een e-mail naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Groepsindeling
groep 1: 9:00 uur - 9:45 uur
groep 2: 9:45 uur - 10:45 uur
groep 3: 10:45 uur - 11:45 uur
groep 4: 12:00 uur - 13:30 uur
Judoka’s uit groep 5 blijven voorlopig meedoen in groep 4.

Donderdag: JUDO-lessen (vanaf 9-9)

We zullen weer starten volgens het normale lesrooster.
Groepsindeling
groep 1: 18:00 uur - 19:00 uur (judoka’s < 12 jaar)
groep 2: 19:00 uur - 20:00 uur (judoka’s > 12 jaar)
groep 3: 20.00 uur – 21.15 uur (senioren)

Wedstrijdtrainer/coach

Het bestuur van Judoclub Reuver is verheugd aan te kondigen dat de technische staf wordt uitgebreid met Koen Raemakers. Koen zal als coach aan de slag gaan binnen Judoclub Reuver en als vaste wedstrijdtrainer op donderdagavond m.i.v. het nieuwe seizoen de wedstrijdtrainingen gaan geven en daarmee het bestaande team gaan versterken. Op https://www.judoclubreuver.nl/ stelt Koen zich voor.

Woensdag: Do-fit groepsles (vanaf 8-9)

groep 1: 20:30 uur - 21:30 uur (Ladies only > 16 jaar)

Aandachtspunten Judolessen
- de kleedlokalen en douches zijn weer in gebruik
- aanwezigheidsregistratie en check worden verzorgd door de trainer

Judo hygiëne en basis Covid-regels
- Alle basismaatregelen blijven van toepassing
- houd 1,5M afstand, vooral bij het halen en brengen
- ouders zijn welkom in de zaal, maar houden 1,5m afstand
- het judopak is net als de judoka fris en schoon
- was thuis je handen en desinfecteer ze bij binnenkomen binnenkomst
- nagels zijn schoon en kortgeknipt
- je draagt geen sieraden, make-up en haren zijn opgebonden

Alle regels en tips m.b.t. judo-hygiëne kun je terug vinden op: www.judoclubreuver.nl (menukeuze judologie)

Jubileumjaar

Judoclub Reuver bestaat inmiddels 50 jaar. Vanwege de beperkende maatregelen hebben we de festiviteiten vooruitgeschoven en richten we ons op het 4de kwartaal van dit jaar. Zodra helder is wanneer de voorgenomen activiteiten in de volle omvang door kunnen gaan informeren we jullie. Een tipje van de sluier is dat we een 50-uurs JudoMarathon gaan organiseren.

PLUS Sponsoractie

Op 5 september gaat de PLUS sponsoractie van start, waarbij maar liefst €20.000 onder de deelnemende clubs en verenigingen wordt verdeeld. Spaar je met ons mee?
Zo spaar je mee:
• Van zondag 5 september t/m zaterdag 13 november 2021 ontvang je een
sponsorpunt bij elke 10 euro aan boodschappen* en bij geselecteerde actieproducten.
• Kras de unieke code van je voucher open en scan de QR code met je mobiele telefoon
of ga naar plus.nl/sponsorpunten.
• Bekijk alle deelnemende clubs en verenigingen en bepaal aan wie je jouw
sponsorpunt(en) schenkt. Voer de unieke code in en activeer.
• Uiteraard is digitaal sparen ook mogelijk. Je ontvangt jouw sponsorpunten dan in de
PLUS app. Als je digitaal spaart, ontvang je gelijk één sponsorpunt gratis.
• Hoe meer sponsorpunten jij spaart, hoe meer euro’s dat oplevert voor de kas van jouw
cluppie!
Word clubsponsor van de week!
Activeer jouw sponsorpunt(en) op plus.nl/sponsorpunten en maak wekelijks kans op een van de drie PLUS Cadeaukaarten t.w.v. 75 euro. Hoe meer sponsorpunten je activeert hoe meer kans je maakt!
Kijk voor meer informatie en de actievoorwaarden op plus.nl/club
*Van de actie zijn uitgezonderd: geneesmiddelen, alcohol, tabak, zuigelingenvoeding, boeken, telefoonkaarten, postzegels, cadeaubonnen, toegangstickets, loten, beltegoed, statiegeld en emballage en eventuele overige niet wettelijke toegestane artikelen.

Grote Clubactie:

Ook nemen we weer deel aan de Grote Clubactie. Vanaf 18 september mogen de loten verkocht worden. Binnenkort volgt tijdens de lessen meer informatie.

Wij wensen jullie een sportief judoseizoen. Hopelijk kunnen we gewoon blijven doortrainen en weer deelnemen aan wedstrijden.
Sportieve groet,
Bestuur en trainers Judoclub Reuver.